سازه های بتنی

در این مقاله میخوانید!

سازه بتنی

امروزه با پيشرفت علوم و تكنولوژي نيازها و خواسته هاي جديدي در زمينه مهندسي سازه فلزي رخ نموده است. عامل زمان در ساخت سازه فلزي ها اهميت دوچندان يافته و اين امر گرايش به سازه فلزي هاي پيش ساخته را افزايش داده است همچنين با افزايش جمعيت جوامع بشري علاقه به داشتن فضاهاي بزرگ بدون حضور ستون هاي مياني خواهان بسيار پيدا كرده است. فولاد بعنوان ماده اي با مشخصات خاص و منحصر بفرد ، مدتهاست در ساخت ساختمانها کاربرد دارد. قابليت اجراي دقيق ، رفتار سازه اي معين ، نسبت مقاومت به وزن مناسب ، در کنار امکان اجراي سريع سازه هاي فولادي همراه با جزئيات و ظرافتهاي معماري ، فولاد را بعنوان مصالحي منحصر و ارزان در پروژه هاي ساختماني مطرح نموده است ؛ به نحوي که اگر ضعفهاي محدود اين ماده نظير مقاومت کم در برابر خوردگي و عدم مقاومت در آتش سوزيهاي شديد به درستي مورد توجه و کنترل قرار گيرند ، امکانات وسيعي در اختيار طراح قرار مي دهد که در هيچ ماده ديگر قابل دستيابي نيست.براي استفاده بهينه از خواص مطلوب ساختمانهاي فولادي ، سيستم فضاسازي داخلي بايد بگونه اي اختيار شود که متشکل از قطعات پيش ساخته باشد ، بدين منظور که سرعت بيشتر نصب و برپايي سازه ، موجب کوتاه شدن زمان کلي ساخت مي شود. قطعات سبک باشد تا وزن کلي ساختمان به حداقل ممکن برسد.  نوع سيستم انتخاب شده ، سازگار با سيستم سازه اي انتخاب شده باشد. با يک روش اقتصادي قابل محافظت در برابر آتش باشد از زمان درخواست ساخت تا لحظه نصب هيچ سيستم ساخت و ساز ديگري  با سيستم سازه هاي فولادي پيش ساخته از لحاظ صرفه اقتصادي ،  انعطاف پذيري،  سرعت ساخت و نصب قا بل مقايسه نيست . همچنين به علت توليد فولاد در کارخانه  و شرايط بهتر کنترل کيفيت آن نسبت به بتن ، فولاد و سازه هاي فلزي را نسبت به بتن و ساير مصالح ساخت و ساز متمايز مي سازد. از ديگر مزاياي اسکلت فلزي مي توان به امکان توسعه سازه ، اتصال چند قطعه به يکديگر ، پيش ساخته بودن قطعات در کارخانه ، سرعت در اجرا و نصب،اشغال فضاي کمتر نسبت به بتن و قابليت کاربرد در ارتفاع زياد اشاره کرد. 

سازه بتنی - آریا تدبیر پاژ

آریا تدبیر پاژ - مجری موفق پروژه ها با سازه های بتنی!

لذا از اين رو شرکت آریا تدبیر پاژ به عنوان يکي از مجريان سازه هاي بتني با کارنامه اي درخشان در جهت رسيدن به ايراني آباد با رويکرد حفظ محيط زيست و توسعه پايدار در اين عرصه قدم گذاشته تا بتواند بخشي از رسالت خويش را به سرانجام رساند. اين شرکت با ارئه خدمات مشاوره و ساخت سازه هاي بتني مي توانند بخشي از نياز مشتريان و کارفرمايان محترم را برآورد کرده و دقدقه ايشان من باب مديريت در ساخت را کاهش دهد. خدماتي که گروه متخصص شرکت مي توانند در اين زمينه ارائه دهند به شرح ذيل مي باشد:

  • 1
    مشاوره در جهت گرفتن تصميم درست براي ساخت سازه بتني.
  • 2
    ساخت و نصب سازه هاي بتني از مرحله ابتدايي.
  • 3
    متره و برآورد کردن نقشه هاي بتني.
  • 4
    تهيه ليستوفر جهت جلوگيري از پرت بالاي مصالح.
  • 5
    اجراي سقف هاي پيش تنيده

از طرف ديگر شرکت آریا تدبیر پاژ در جهت رسيدن به برنامه استراتژيک ۱۰ ساله خود در قالب همکاري مشترک وارد در عرصه توليد قطعات پيش ساخته بتني از جمله سقف هاي پيش تنده مجوف (هالوکور) گرديده است تا بتواند به قطبي در صنعت ساخت و ساز کشور تبديل گشته تا همچنان به آبادي کشور عزيزمان بي انديشد. از اين رو خدماتي که گروه متخصص شرکت مي توانند در اين زمينه ارائه دهند به شرح ذيل مي باشد: 

  • 1
    ساخت قطعات پيش ساخته دال مجوف (هالوکور)
  • 2
    ساخت بلوک هاي بتني با سايزهاي متفاوت (نيوجرسي)
  • 3
    ساخت باکس هاي بتني جهت اجراي زيرگذر
  • 4
    ساخت سوله هاي پيش ساخته بتني
  • 5
    ساخت تيرهاي پيش تنيده بتني جهت اجراي عرشه پل ها
  • 6
    ساخت بلوک هاي بتني جهت نصب در چهارراه ها
  • 7
    ساخت ديوارهاي بتني پيش ساخته جهت حصارکشي فضاهاي باز در طرح ها و سايزهاي مختلف

آریا تدبیر پاژ - یکی از بزرگترین مجریان سازه های بتنی

    خانهپروژه هاتماسارتباط درباره ما