سازه های فلزی

در این مقاله میخوانید!

سازه فلزی

انسان از ديرباز به دنبال يافتن سر پناه و مامني براي رفع احتياجات خود بوده است که اين مکان مي بايست از لحاظ شرايط زندگي و آسايش مناسب بوده و نيز ار لحاظ اقتصادي به صرفه باشد از طرف ديگر کيفيت سازه نيز عامل مهم ديگري است که در آن، هر سازه از لحاظ مقاومت در بربر برابر بارهاي ثقلي وارده و زلزله، مقاومت در برابر حرارت، ابعاد، دهانه هاي قابل پوشش، تعداد طبقات و ديگر موارد حائز اهميت مي باشد لذا  مصالح ساختماني گوناگوني از ديرباز توسط انسان مورد استفاده قرار گرفته است. در اين ميان مي توان بتن را بعنوان پر مصرف ترين مصالح ساختماني نام برد. بتن که در حقيقت يک نوع سنگ ساخته دست بشر است، از مقاومت فشاري قابل قبول و مقاومت کششي بسيار پايين (در حدود ۱۰%مقاومت فشاري) برخودار است. به همين جهت براي جبران ضعف مقاومت کششي بتن، ايده ي بتن مسلح ابداع شده است. در اين روش، در هر قسمت  که قطعه ي سازه تحت کشش (کشش مستقيم يا کشش ناشي از خمش) قرار گيرد، دانشمندان تصميم گرفتند تا از فولاد به عنوان يک ماده ي مقاوم در مقابل کشش ايجاد شده، استفاده کنند. 

سازه فلزی - آریا تدبیر پاژ

آریا تدبیر پاژ - مجری موفق پروژه ها با سازه های فلزی!

بسياري از کارشناسان يکي از دلايل پيشرفت سريع کشورهاي نو ظهور و توسعه يافته را، استفاده از سيستم سازه هاي فولادي پيش ساخته در ساخت و سازهاي سريع و با کيفيت زير ساختهاي صنعتي،تجاري،درماني و مسکوني اين کشورها مي دانند .

لذا از اين رو شرکت آریا تدبیر پاژ به عنوان يکي از مجريان سازه هاي فلزي با کارنامه اي درخشان در جهت رسيدن به ايراني آباد با رويکرد حفظ محيط زيست و توسعه پايدار در اين عرصه قدم گذاشته تا بتواند بخشي از رسالت خويش را به سرانجام رساند. اين شرکت با ارئه خدمات مشاوره و ساخت سازه هاي فلزي مي توانند بخشي از نياز مشتريان و کارفرمايان محترم را برآورد کرده و دقدقه ايشان من باب مديريت در ساخت را کاهش دهد. خدماتي که گروه متخصص شرکت مي توانند در اين زمينه ارائه دهند به شرح ذيل مي باشد:

  • 1
    مشاوره در جهت گرفتن تصميم درست براي ساخت سازه فلزي
  • 2
    ساخت و نصب سازه هاي فلزي از مرحله ابتدايي
  • 3
    متره و برآورد کردن نقشه هاي فلزی
  • 4
    تهيه نقشه هاي برش جهت جلوگيري از پرت بالاي فلزات
  • 5
    اجراي سقف متال دک

آریا تدبیر پاژ - یکی از بزرگترین مجریان سازه های فلزی

    خانهپروژه هاتماسارتباط درباره ما